knabbuziak Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 Jag såg dessa bildas ur levande stenen efter att jag bytte salt och fick ordning på mina värden. De har vuxit nästan helt lodrätt, men den större av de på bild har jag stött emot. "Kroppen" är lite läderaktig i konsistensen och går att böja lite fram och tillbaka utan att den går av eller spricker.En gissning är att det skulle kunna röra sig om nån sorts rörmask, men brukar inte de ha stela rör? Citera
wrang Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 Nej ingen rörmask utan en alg som heter Neomeris spden konkurrerar med de andra Ca benägna djuren i akvariet. Har man bra värden och dessa i karet så brukar det växa på bra.En bra indikator att värdena ligger bra i akvariet Citera
Hellman Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 Ser dom ut som dessa?https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=19026 Citera
knabbuziak Postat 3 april 2011 Författare Postat 3 april 2011 Precis så! Tack så mycket! Jag la till en bild, men den kom inte med. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.