Majki01 Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Någon som vet var man kan köpa en slanganslutning som passar aquabee 2000. En sådan man skruvar in i gängerna den har på utloppet. ?? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Perk Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 kolla med dogman som är grossist för aquabee. Om de har den som reservdel kan du ta deras artikelnr och beställa hos någon av deras återförsäljare. Citera
Majki01 Postat 4 maj 2011 Författare Postat 4 maj 2011 Kollat runt lite ehiem har en massa slanganslutningar så får se om någon av deras passar. Finns inte tid att kolla med dogman för att sen invänta en leverans till djuraffären hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Sardellen Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jag har en som du kan få.....tillbaka :-) -Såg att jag fick den med mig Citera
Majki01 Postat 4 maj 2011 Författare Postat 4 maj 2011 Haha ja jag la inte märke till det förren på kvällen när jag skulle koppla in den haha råkade skruva av hela . Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.