Laggeman Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Håller med, vid större kar står verkligen en Hadoni med på listan, vilken färg är din lagge?Knallgrön. Bild här. Hade gärna haft en blå också, men då måste man gräva djupt i plånboken...I en del litteratur står det att Stichodactyla sp. "oftare " tar fiskar, har du råkat ut för det ?Mig veterligen så har det bara fastnat en fisk i den, det var en pincettfisk som var på väg att dö som seglade in i den med strömmen, men i övrigt så har den inte tagit något alls. Clownerna motar bort ovälkomna gäster och ser till att mata den när jag matar i karet. Citera
DSB Postat 21 juli 2011 Författare Postat 21 juli 2011 Knallgrön. Bild här. Hade gärna haft en blå också, men då måste man gräva djupt i plånboken...Mig veterligen så har det bara fastnat en fisk i den, det var en pincettfisk som var på väg att dö som seglade in i den med strömmen, men i övrigt så har den inte tagit något alls. Clownerna motar bort ovälkomna gäster och ser till att mata den när jag matar i karet.Snygg bild, 2 st om jag ser rätt. Har den knoppat av sig ? Citera
Laggeman Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Du ser tyvärr fel. Det är spegelbilden i glaset. Citera
DSB Postat 21 juli 2011 Författare Postat 21 juli 2011 Du ser tyvärr fel. Det är spegelbilden i glaset.Jaha, snygg anemon vilket fall Citera
DSB Postat 24 juli 2011 Författare Postat 24 juli 2011 Navigerade runt lite på Reef Centrals forum och såg ett antal akvarium med flertalet arter i samma akvarium. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.