Dregs Postat 28 juli 2011 Författare Dela Postat 28 juli 2011 Sådära först dosen Fauna Marin - Ultra min S 1ml injicerad 2011-07-28 Ska bli spännande att följa ^^ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dregs Postat 2 augusti 2011 Författare Dela Postat 2 augusti 2011 Så nu efter 3 doseringar a 1ml Ultra min S Tycker jag man kan se lite skillnad (trots att de är mobil bilder) No2/No3 ligger än på 0 enligt test men menMin Euphyllia då tja lite bättre kanske fast den har fått en typ av "blåsa" på ett av huvudenSökt lite grann och nån form av virus som får den att "bilda ny koloni" kan det vara så ? jag trodde de knoppade av sina armar för att sprida sig.Kanske är därför den ser lite hängig ut Gravid och Förkyld så att säga ^^ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dregs Postat 12 augusti 2011 Författare Dela Postat 12 augusti 2011 (ändrat) Hej igen dåMin Discosoma verkar då var helt återställd Tackar för tipsen de hjälpte Medans min Euphyllia verkar bara bli sämre så jag tog en närmare titt.Små som bladlöss genomskinliga lite långsmala kanske 2-3 mm långa Kan dessa var orsaken ? till att den mår så dåligt ? och bubblan är ännu kvarEdit efter lite googlande så verkar de vara så kallade CopePods . . .tror ja Ändrat 12 augusti 2011 av Dregs Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.