pepe Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Har sett jättesmå Pterois Volitans i en butik. Dom är ju bara så otroligt snygga!!!Fast grejen är att jag har ju räkor, och så har jag a.occelaris-clowner.... Vad tror ni- kan det funka? Draken är ju max 10 cm nu, så så stort hot kan den la inte vara än- eller? Är det så att den en dag när den vuxit till sig lite skulle gå på mina räkor eller mina små clowner?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
christian Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Jag hade en drake på 10cm och den klippte två 3cm black molly på en natt så jag skulle nog råda dig till att vara försiktig.Går fiskarna in i munnen så kommer de också att hamna där för eller senare... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 Volitans växer fort som faaan ( min är snart 15-20 cm), och käkar definitvt upp dina clowner inom några månader.Lite väl dyrt med sådan typav levande foder..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atrox Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 Du är helt garanterat att den kommer äta upp alla fiskar den får in i sin mun, o e dom förstora så provar den i alla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 Du skulle bli förvånad över hur stora saker drakar kan äta trots att de själva e ganska små. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.