Daniel Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 är det någon som har erfarenhet av dessa? läste här på formuet att deäter glasrosor och jag börjar behöva någon som äter sådana för detväxer som fan.. bara undrar om de äter annat i reven och hur många nitror jag behöver (har 40 kg sten och massor glasrosor), räcker det meden? jag tycker de är rätt så fula...en annan grej.. är de lätttillgängliga?? så som jag kommer ihåg har jag aldrig sett de påakvarieaffärer.. men kanske är det jag som är uppmärskam... Citera
Skinner Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Skaffa fler än en. De kommer så gott som garanterat att yngla av sig ganska frekvent vilket blir ett välkommet kosttillskott i tanken. Citera
Vitamin Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 När jag var i Lomma igår tyckte jag att det gick några i ett kar. Tror dom kostade 155:- / styck... Citera
jimmy Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 jag köpte två till mitt 400 liters kar en dog ganska fort av nån anledning men den som va kvar gjorde ett gott jobb kan jag säga.Så köp två det bör räcka har inte heller sett dom så ofta i svenska butiker däremot brukar dom finnas hemm i danmark Citera
MichaelE Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 då har dom sänkt priser på dom, senast jag var där kostade dom 199kr.Mvh Michael Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.