Halogen Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Snyggt!Har du förankrat stenarna på något sätt? Ser lite vanskligt ut att stapla på höjden!/ Hälsningar Pär
vahagn Postat 8 september 2005 Författare Postat 8 september 2005 Nej de ligger hakade (i bästa mån) in i varndra. Vred och provade en massa olika kombinationer tills jag kom fram till vilken sten som skulle passa i vilken så att den enas utbuktningar eller förgreningar skulle sitta fast in i den andres hål. Nu sitter de rätt stabila och jag har testat att de verkligen sitter fast och kommer inte att börja luta eller ramla ner. Har funkat i snart ett år...
hbmannen Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 har du lyckats få din mandarin att överleva??har hört att den ska va en knepig fisk, ska visst bara äta de som finns tillgängligt på LS´n.. eller har ja fått de om bakfoten??
vahagn Postat 8 september 2005 Författare Postat 8 september 2005 Den mår prima! Den är fet och belåten på det som den hittar på LSn plus de alla räkungar som mina två putsarräkor fixar fram med jämna mellanrum. Men den har även lärt sig att komma fram vid matningsdags och äter glatt av fryst artemia som den kommer åt. Det blir inte mycket då de andra hinner snappa åt sig det mesta, men den äter i alla fall fryst mat. Har varit frestad att köpa en hona åt honom, men har inte riktigt vågat ta steget.
Joru Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Har varit frestad att köpa en hona åt honom, men har inte riktigt vågat ta steget.Klart du ska köpa en hona till honom. Har själv en hona och en hane som mår riktigt bra. Det är riktigt roliga och nyfikna fiskar det där.
vahagn Postat 8 september 2005 Författare Postat 8 september 2005 Väl, ärligt talat har inte velat riskera hans mattillgång genom att introducera en till. Hur många kilon LS har du i karet?
vahagn Postat 24 mars 2006 Författare Postat 24 mars 2006 Bilder på de saker som finns listade i tråden för försäljning. Är det nåt ni saknar eller vill ha närmare titt på så säg till så ska jag se om jag kan fixa en närmare bild på.Maila till vahagn@armenica.org
vahagn Postat 27 mars 2006 Författare Postat 27 mars 2006 Lägger in större bilder på LS som finns kvar.
Rekommenderade inlägg