kvalle Postat 30 september 2011 Postat 30 september 2011 Vad är detta för liten kompis??vad första gången jag såg den hade den vara 2 "horn" sen efter ca 2-3 veckor så såg jag ett tredje horn..hittar inget på reeflex som liknar..kan ju vara för litet Citera
kvalle Postat 30 september 2011 Författare Postat 30 september 2011 botten ser ut som en liten vulkan och är svart..armarna e lite ljus bruna Citera
thomas.b Postat 30 september 2011 Postat 30 september 2011 Ursäkta Kvalle!!! Superbra bild.. Men det ser ut som en väldigt ledsen cocielspannie (hund) med ögon_inflammation.På din ursprungliga fråga är svaret att jag inte vet. Citera
kvalle Postat 1 oktober 2011 Författare Postat 1 oktober 2011 läskigt har jag inte sett.förens du sa det...oki tack för att du försökte jalla fall;) Citera
kvalle Postat 2 oktober 2011 Författare Postat 2 oktober 2011 Vad är detta för liten kompis??vad första gången jag såg den hade den vara 2 "horn" sen efter ca 2-3 veckor så såg jag ett tredje horn..hittar inget på reeflex som liknar..kan ju vara för litet[ATTACH=CONFIG]63263[/ATTACH]nu är det yttligare en liten arm på väg att växa ut...( totalt 4st nu) den är inte jätta mjuk typ nästan som godis napp Citera
kvalle Postat 7 oktober 2011 Författare Postat 7 oktober 2011 nu har den fått 4 ungefär lika långe armar eller vad jag ska kalle det.. Citera
kvalle Postat 11 oktober 2011 Författare Postat 11 oktober 2011 har hittat fler och fler på min LS dom växer ganska fort..,så blir lite orolig detta e lite ohyra...visst allt har ju sin skarm men vill jag vill inte ha glas rosor men vad detta.?? alla växer på samma sätt ovan på små svarta vulkaner lixom Citera
lionofmarley Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Tycker det ser ut att kunna vara någon sorts tångSent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
kvalle Postat 12 oktober 2011 Författare Postat 12 oktober 2011 okej bra /dåligt? Ska den bort eller inte Citera
osby0479 Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Skulle tro att det är nån form av alg, låt det va, bara bra för akvariumet, men skulle det växa för mycket så ska du nog ta bort efterhand!! Citera
Piraterna Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag har den typen också, vet inte vad den heter men den bildar ganska stora kolonier i brunaktig färg och känns lite som sisal (fast tunt då). De gör ingen skada men man får skörda efter hand. Citera
kvalle Postat 12 oktober 2011 Författare Postat 12 oktober 2011 finns det något djur som håller den lagom i trimm?tack för tidigare svar... Citera
Piraterna Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Inte vad jag vet men hittar du något så hojta för som det är nu gör jag en djupdykning var 10e dag och tar bort allt förhand. Citera
kvalle Postat 12 oktober 2011 Författare Postat 12 oktober 2011 ush det låter ju jobbigt....ska nog lyssna på affären vad dom säger.. Citera
kvalle Postat 28 oktober 2011 Författare Postat 28 oktober 2011 vet inte om det är min Calcinus elegans som åter minstonde har kapat ner minaeller Lysmata amboinensis.tveksam på att mina clown eller Valenciennea strigata, eller sjöstärna eller turbo sniglar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.