Xavante Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Nu är vi några i från Östergötland som har sneglat lite avundsjukt på Stockholmarna som har börjat träffas och byta erfarenheter, det tycker vi verkar trevligt och undrar om inte intresset för detta finns även i vårat län. Det verkar ju trots allt finnas en del saltvattensakvarister här. Så vad säger ni skulle det inte vara trevligt att stråla samman?Mvh Thomas Citera
Norberg Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Det skulle vara kul att träffas hos nån! Titta på akvarium och prata salt! Vi har ju pratat om det några gånger så det skulle vara kul om det gick att få till en dag! Citera
Richard Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Jag tycker att ni ska komma till metropolen som vanligt. Citera
Norberg Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Men Richard vi Östgötar kan väll inte åka till en Smålänning heller! Det är ju läskigt att åka över länsgränsen!!!!Fast visst skulle det vara trevligt med en inbjudan till nya huset och se hur du har det! Smörgåstårta blir braFast det skulle ju vara kul att få ihop ett gäng i typ Norrköping eller Linköpingstrakten för det finns ju så många här som håller på med saltakvarium! Citera
Klubbsson Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Om det blir i Norrköping kan jag tänka mig att åka förbi. Citera
Xavante Postat 3 februari 2005 Författare Postat 3 februari 2005 Kul att intresse finns, vi får väl vänta in lite fler och sedan försöka bestämma något datum. Jönköping får väl nästan räknas in i Östergötland... Mvh Thomas Citera
Norberg Postat 11 februari 2005 Postat 11 februari 2005 Vi är nog en 6 pers nu! Kanske skulle vi ta en dag framöver! Citera
Xavante Postat 22 februari 2005 Författare Postat 22 februari 2005 Vad säger ni ska vi försöka bestämma en tid och en plats ?Mvh Thomas Citera
Peter Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Ja,jag kan väl i princip när som.......Peter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.