m1nken Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Hejsan hejsan.Är ny här på SVG, ska starta upp ett helt nytt kar. Har ett Juwel Rio 240L.Nu har jag ett litet problem bara, jag har fått lånat tillfället en mettalhalogen.Jag vill helst inte borra i väggen eller taket för att sätta upp den, någon som vet något annat bra tips om hur man kan göra?..Om de inte skulle gå något sätt så tänkte jag i värsta fall sätta upp konsoler och hänga upp den i.Mvh Emil Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Lägg någon regelbit på karet o sen lampan på reglen.. Om det nu är tillfälligt.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
m1nken Postat 18 oktober 2011 Författare Postat 18 oktober 2011 Den kommer sitta ett tag iaf, tänkte eventuellt köpa LED sen.Men kan väll säga 3-4 månader kommer jag ha den. Citera
Laggeman Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Mannes förslag funkar rätt bra som en temporär lösning. Försök att få upp den så du har skyddsglaset iaf 20cm från vattenytan för att minimera stänk på glaset. Citera
m1nken Postat 18 oktober 2011 Författare Postat 18 oktober 2011 Okej, tack för tipset! ska kolla å se hur de blir!Tack så mycket! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.