Micke73 Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Hej!Är det någon som provat Aquamedic Biostar flotor?Funkar den bra till et 200liters? Väsnas den? Måste man byta det där hjulet ofta? Ni som har den skriv gjärna och berrätta! Citera
crille Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 har en sån i ett 220l funkar bra,hjulet är ju ett filter,och man behöver inte ha i det,jag har lagt lite ls-bitar i utrymmet,lite väsnas den,men den skummar bra Citera
crille Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 i en av våra nordligaste webbshops.kul att du är på G igen Citera
crille Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 http://www.akvarielagunen.se/web/shop/shop.php?cmd=get&i temid=1060 Citera
Micke73 Postat 9 februari 2005 Författare Postat 9 februari 2005 Jag bor ju (som kanske känt?) i norge! Och har via forumet där, fått mycket positivt om den skummaren!!! Men man vill ju veta mest möjligt innan man ev köper! Specielt viktigt för mej är oljud... Då mitt akvarie kommer att vara ganska nära soffan! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.