Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Hi

I have a question.. is posible to ad an other 10 KL levande sten in MY 520 l TANK? i ALLREADY HAVE 47kl LEVANDESTEN <span style="font-weight: bold;">BUT! I </span>have my doris in there (kirurgy palet2005-02-09_233313_Paracanthurus_hepatusAD.jpg) and am afraid that (s)he ´ll get nervs and stressout and die.

Also I like to get info on laqtophis quadricornis or long horn

cowfish.. IS HE REALLY TAHT BAD? I have a räkord aswell and a butterfish2005-02-09_233145_lactoria_cornuta.JPGlactoia cornuta.

TACK SÅ MYCKET OCH HEJ DÅ

apericles@ : hotmail.com or myway.com

Postat

Säkert inga problem att plussa på med 10kg sten. Du kan alltid starta en liten tank / akvarium /tunna men cirkulation och värmare. Ta vatten från ditt akvarium, och stoppa i lite ett par kilo då och då. Är stenen redan inkörd så kan du lägga i den på en gång.

PS Swengelskan? Har den något syfte? (kirurgy palet) Öhh.. Blue tangsmiley37.gifsmiley37.gifsmiley37.gif

Postat
  petrol skrev:

Säkert inga problem att plussa på med 10kg sten. Du kan alltid starta en liten tank / akvarium /tunna men cirkulation och värmare. Ta vatten från ditt akvarium, och stoppa i lite ett par kilo då och då. Är stenen redan inkörd så kan du lägga i den på en gång.

PS Swengelskan? Har den något syfte? (kirurgy palet) Öhh.. Blue tangsmiley37.gifsmiley37.gifsmiley37.gif

Inkörd sten ?

Jag skall hämta 25kg sten om 1 vecka, när affären fått hem stenen. Somskall i mitt 470liters, Där finns 20 kg redan. samt lite fisk. Gissar på att den nyastenen skall / rekomenderasligga,,, hur länge då i ett annat kar ?

Postat

Du kan plussa på med lite sten i taget, för att systemet ska kunna bryta ner ev döda saker på den nya stenen. Lägger man i allt på en gång är risken överhängande att du får en ny omstart av karet.

Ditt kar ser nystartat ut. Hur länge har du haft det igång? Har du 3 st BTA?

Postat

Hej peter.. tack så mycket.smiley2.gif.

MEN Jag ska fråga non annan sock

om Morris Idol. Jag viett att de är backet och VERY HARD... but I like

to get 3 of them OR... 3 BANNER FISH AND 1 Morrs är de

kompatible? kanske jag ska flera till senare... BUT SLUT MED MIN MOST

BACKETS AKVARIUM smiley32.gifsmiley37.gifsmiley4.gifsmiley37.gif

Postat
  petrol skrev:

Du kan plussa på med lite sten i taget, för att systemet ska kunna bryta ner ev döda saker på den nya stenen. Lägger man i allt på en gång är risken överhängande att du får en ny omstart av karet.

Ditt kar ser nystartat ut. Hur länge har du haft det igång? Har du 3 st BTA?

nee "bara" 2 st , dom trivs som fisken i vattnet :-)

2005-02-21_172601_P2210006.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...