Icebreaker Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Tänkte presentera mig lite smått. Köpte mitt kar ganska nyligenså jag är fortfarande inte säker på att allt kommer att överleva .Har iallafall tagit lite bilder på det dels för att ha själv att titta på samtför att Jojje ska få se att hans gamla firrar/anemoner lever och frodas.Bilderna är en aning suddiga men jag skyller på ööööh ovana?Fler bilder finns på min server: http://www.kolmilan.com/saltvattenakvariumet/
Icebreaker Postat 10 februari 2005 Författare Postat 10 februari 2005 *du har ju hela helgen på dig*Lär nog bli en del foton, risken är att man dränker er i foton som serlikadana ut allihopa. Tänkte försöka fånga in firrarna på bild iallafall.
MotorShip Postat 11 februari 2005 Postat 11 februari 2005 Skitsnyggt ! Hoppas att det går bra för dig. Kollade in lite på din server oxå. Det var inget fel på dina bilder i mitt tycke. Alla är vi barn i börja vetö, å jag har inte blitt av me blöjan än så att säga.
Icebreaker Postat 11 februari 2005 Författare Postat 11 februari 2005 Lite fler bilder kommer här.Tog även lite teknikporrbilder Har uppdaterat själva albumet men tänkte länka in någragodbitar direkt för er som inte orkar surfa Alla bilder finns samlade i fotoalbumet på länken först i tråden.
Icebreaker Postat 13 februari 2005 Författare Postat 13 februari 2005 <span ="post">Aqua Medic metallhalogenramp 2X150W samt månljusDeltec. T5 lysrörsarmatur 2X58W.</span>
Guest jojje Postat 14 februari 2005 Postat 14 februari 2005 Vad fint det blev! Varför sålde jag… jag ångrar mig.<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />Tänk på att ibland när jag startade skummaren går pumpen åt fel håll d.v.s. den vispar inte in någon luft. Då kan man bli tvungen att dra ur sladden en eller ett par gånger innan den går som den ska.Lycka till!
Rekommenderade inlägg