Gå till innehåll

Starta Instant Ocean skimm400?


Hermanbrute

Rekommenderade inlägg

Köpte mig precis en sån här makapär men jag förstår ju ingenting för instruktionerna var ju inte dem allra bästa.

Iaf så är det ju en pump som man ska ha i akvariet och ett filter/bubbelfångare?

Jag förstår inte riktigt hur jag ska bära mig åt med det här så om någon skulle vara snnäll och hjälpa mig med instruktioner så skulle jag bli hel nöjd!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skippade "bubbelfällan" skummaren lämnar inga bubblor iallafall, sen är det bara att ställa vatten nivån ungefär på mitten av "röret"! Det tar ett par dagar innan den gått in sig, men när den är klar så är det en kanon skummare som förtjänar ett bättre rykte..Mvh Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tyckte bubbelfällan såg lite mysko ut. Men slangen jag fick med till själva pumpen känns lite för stor för munnstycket till pumpen.

Men då värmer man bara slangen så blir den mindre sen i kallt vatten under kranen va?

Sen så fick jag ju inte med någonting(tror jag) att hålla själva pumpen på plats i akvariet. Eller är det meningen att den bara ska hänga?

Sen luftslangen som går ifrån den pumpen ska väll vara ovanför vattenytan?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...