Nordin Postat 16 november 2011 Dela Postat 16 november 2011 Halloj allesammans!Söker efter någon butik som säljer JAD 128L, hellst en onlinebutik så man kan få titta å läsa, sen ser jag gärna att dom kan skicka det, då jag har långt åt vilket håll det än finns Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MrRhames Postat 18 november 2011 Dela Postat 18 november 2011 TjoohooKolla lite snabbt. Online butiken www.PWSS.se har bland annat detta kar. http://www.pwss.se/product.php?productid=11204&cat=0&page=1 . Grossisten www.Dogman.se har också dessa kar. Om ni har en lokal zoobutik i Långsele så kan dom nog beställa därifrån. http://www.dogman.se/jad-saltvattensset-svart-128liter.html .\\Benny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedd Postat 18 november 2011 Dela Postat 18 november 2011 5000kr för ett kina skit, fasiken vad kineserna har blivit dyra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 18 november 2011 Dela Postat 18 november 2011 Kina är inte bara baserat på skit. Det karet har gott rykte Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 18 november 2011 Dela Postat 18 november 2011 5000kr för ett kina skit, fasiken vad kineserna har blivit dyra.Varför skriver du så? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 18 november 2011 Dela Postat 18 november 2011 Och BTW Danne!! Niceeeeee! Det börjar klia i fingrarna samtidigt på oss! haha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 18 november 2011 Författare Dela Postat 18 november 2011 Och BTW Danne!! Niceeeeee! Det börjar klia i fingrarna samtidigt på oss! hahaJa fan blir fint de, men jag är fortfarande lite osäker på vad jag ska köra på för kar, jag e ju mer för kar med aluminium ram jag, har ju en perfekt kub för detta hemma, odlingskub för diskus men de funkar ju lika bra te salt endå, det är en 50 kub (50*50*50) så 125 liter, blir lagomt å komma tillbaks med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Jag gick faktisk i tankarna att starta exakt en sådan kub med. Men blir nog för litet. Till en sådan kub måste man ha sump. Borra till rör snor bara en massa plats och gör automatiskt att jag måste ha mycket sten för att dölja rören, vill undvika så mycket sten som möjligt. Så egentligen vill jag ha ett kar med btn bak, en bra cirk pump inget annat karet ska bara ha sand Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 19 november 2011 Författare Dela Postat 19 november 2011 Jag gick faktisk i tankarna att starta exakt en sådan kub med. Men blir nog för litet. Till en sådan kub måste man ha sump. Borra till rör snor bara en massa plats och gör automatiskt att jag måste ha mycket sten för att dölja rören, vill undvika så mycket sten som möjligt. Så egentligen vill jag ha ett kar med btn bak, en bra cirk pump inget annat karet ska bara ha sand Sent from my iPhone using TapatalkHehe nja så mkt plats behöver det inte ta, jag kommer nog borra ett till i det bakre glaset å ha en avrinningsbalkong där, så drar man bara rören utanför så synd dom inte heller .BTN är jag lite smått alergisk mot faktiskt gillar inte alls någon BTN, inte för att dom är ful eller ser dålig ut eller så, jag gillar dom inte av någon anledning, kan knappt svara själv på varför jag inte gillar dom.Kommer nog köra med en blå bakgrund, antingen målad (som den är nu) eller så kommer jag köra med nån film man drar på får se lite hur jag ska göra som, har inte hunnit så himla långt i planeringen men sump vill jag ha vet dock inte vad jag ska köra för storlek på den ännu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Ska ner till xl bygg o shoppa möbel material nu så man har något att leka med i helgen Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.