Gå till innehåll

100L salt på g!


Matte91

Rekommenderade inlägg

aa :/ nee skulle köpa en sandsnäcka men hittade ingen xD så ska dit någon annan dag och kolla efter en :) tur jag inte hade köpt den stora fona röd-vita rörmasken dom har i det lillakaret :P om du har sett den :) den är ju skit fin men lite dyr kanske xD då får dom iaf inte bli uppätna :S

hittade du något då?

Mvh mathis

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

den hade ett brunt rör men det hade blivit tuggat på och idag upptäckte jag att en snigel hade blivit halvt uppäten... och när jag matade fiskarna så kom det tre STORA borstmaskar ut och roffade åt sig gladeligen av maten ! och sen så var det några mindre som jag inte brydde mig om men är inte 2 stycken 10-20 centimeters och en 20-30 centimeter borstmakar för mkt för ett 100L kar ?någon som vill ha btw :P ? skänkes xD kan det ha varit en borstmask eller kan jag ha något annat i mitt kar ? väldigt svårt att veta vad man har i sitt kar ju xD trodde jag bara hade två stora borstmaskar i det :P men hur snabbt kan dom växa ?kanske måste ta bort någon annars...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

då har man köpt en mandarin för några dagar sen och den äter frysmat ! är mkt glad för det :D men sen så upptäckte jag igårkväll att mandarinen var helt stel rörde sig inte och var nästan helt vit på hela kroppen men när jag tände lampan och skulle ta bort den så vaknade den till liv igen S: och idag när jag matar den såäter den som innan är detta ett normalt betende för mandariner??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...