Majki01 Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 Ja:O hur kan det va så otroligt svårt att hitta en möbel om man inte vill/orka/har tid att bygga en själv..Det enda jag gjort dom senaste 2 veckorna är att jaga runt efter en möbel...I mina ögon är en möbel på 70*60 en perfekt sådan.. men då får man ju bygga själv åter igen:S.En sådan möbel på ungefär 70-100cm hög hade varit perfekt hos mig! Perfekt plats för ett 54 liters kar i möblen som sump också..Tips ??? var kan jag hitta en möbel? Citera
Guest Mickius Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 Tar ju bara max en helg för att bygga en riktigt snygg möbel? Get en chans o bygg ich få den precis som du själv vill ha den med hyllor osv/Micke Citera
Piraterna Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 Tja, du kan ju alltid höra med de lite större köksfirmorna tex marbodal. Citera
Dykaren Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 Kontakta ett lokalt finsnickeri och kolla vad de men hjälpa dig med. Citera
Majki01 Postat 20 november 2011 Författare Postat 20 november 2011 Inget tar bara Max en helg när man jobbar varannan helg och den helgen man inte jobbar är man ensam med en 3 åring. Så tid har jag faktiskt inte Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Chrille_B Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 har man inte tid så får man upp med börsen och betala. så är det med allt här i världenMvh Chrille Citera
Majki01 Postat 20 november 2011 Författare Postat 20 november 2011 Har ingen stans skrivit att det behöver va billigt, däremot så behöver jag tips på varifrån Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Chrille_B Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 har inte heller skrivit att det skulle vara billigt, men har man inte tid eller kan själv, så får man helt enkelt anlita någon att göra det åt en. Citera
Dykaren Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 Finns säkert närmare Lund, men jag har haft kontakt med Långa Farbrorn Specialsnickeri AB utanför Växjö och fått utmärkt service. Nu slutade det för min del med att jag byggde själv men jag kan ändå rekommendera stället.http://www.langafarbrorn.com Citera
Piggelin Postat 20 november 2011 Postat 20 november 2011 Kolla med Håkanstorps zoo i Malmö, Micke där kan fixa en möbel till dig. Bygger kök osv så du kan få den i stort sätt hur du vill...http://www.hakanstorpszoo.se/shop/Ja:O hur kan det va så otroligt svårt att hitta en möbel om man inte vill/orka/har tid att bygga en själv..Det enda jag gjort dom senaste 2 veckorna är att jaga runt efter en möbel...I mina ögon är en möbel på 70*60 en perfekt sådan.. men då får man ju bygga själv åter igen:S.En sådan möbel på ungefär 70-100cm hög hade varit perfekt hos mig! Perfekt plats för ett 54 liters kar i möblen som sump också..Tips ??? var kan jag hitta en möbel? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.