Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Ja:O hur kan det va så otroligt svårt att hitta en möbel om man inte vill/orka/har tid att bygga en själv..

Det enda jag gjort dom senaste 2 veckorna är att jaga runt efter en möbel...

I mina ögon är en möbel på 70*60 en perfekt sådan.. men då får man ju bygga själv åter igen:S.

En sådan möbel på ungefär 70-100cm hög hade varit perfekt hos mig!

Perfekt plats för ett 54 liters kar i möblen som sump också..

Tips ??? var kan jag hitta en möbel?:(

Postat

Tar ju bara max en helg för att bygga en riktigt snygg möbel? Get en chans o bygg ich få den precis som du själv vill ha den med hyllor osv

/Micke

Postat
  • Författare

Inget tar bara Max en helg när man jobbar varannan helg och den helgen man inte jobbar är man ensam med en 3 åring. Så tid har jag faktiskt inte :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

har man inte tid så får man upp med börsen och betala. så är det med allt här i världen

Mvh Chrille

Postat
  • Författare

Har ingen stans skrivit att det behöver va billigt, däremot så behöver jag tips på varifrån :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

har inte heller skrivit att det skulle vara billigt, men har man inte tid eller kan själv, så får man helt enkelt anlita någon att göra det åt en.

Postat

Finns säkert närmare Lund, men jag har haft kontakt med Långa Farbrorn Specialsnickeri AB utanför Växjö och fått utmärkt service. Nu slutade det för min del med att jag byggde själv men jag kan ändå rekommendera stället.

http://www.langafarbrorn.com

Postat

Kolla med Håkanstorps zoo i Malmö, Micke där kan fixa en möbel till dig.

Bygger kök osv så du kan få den i stort sätt hur du vill...http://www.hakanstorpszoo.se/shop/

Ja:O hur kan det va så otroligt svårt att hitta en möbel om man inte vill/orka/har tid att bygga en själv..Det enda jag gjort dom senaste 2 veckorna är att jaga runt efter en möbel...I mina ögon är en möbel på 70*60 en perfekt sådan.. men då får man ju bygga själv åter igen:S.En sådan möbel på ungefär 70-100cm hög hade varit perfekt hos mig! Perfekt plats för ett 54 liters kar i möblen som sump också..Tips ??? var kan jag hitta en möbel?:(

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.