Postat 24 november 201113 år Skulle behöva limma lite rör men får inte tag i lim, det va slut hos återförsäljaren! Nån som man kan få låna av eller köpa?
Postat 24 november 201113 år Jag har en tub som är ungefär halvfull, den kan du få billigt. Har tyvärr ingen möjlighet att komma förbi med den.
Postat 24 november 201113 år Nu såg jag att du bodde i Norrl...Norra delen av Skåne, men annars kan jag rekommendera Eksands i Lund. Tangit tillhör nog för övrigt en av få saker som dom är billiga på och tillskilnad från många akvarieaffärer har hemma.
Postat 24 november 201113 år Jag ska vara i Liatorp vid kl halv 2 i morgon skulle du kunna möta upp där.I så fall skulle jag kunna ta med lim:MVH/Glenn
Postat 24 november 201113 år Författare Jobbar i Lund och ska jobba på lördag, hur ställer du dig till det Jimmy, går det att lösa ev på lördag?Vad finns det annars för lim som man kan använda till pvc?Tack Glenn, men tyvärr så jobbar jag o hinner inte hem tills dess!Får kolla upp det, tack David!
Postat 24 november 201113 år Jag har lim du kan låna Ken. Har en hel del att pyssla med i helgen så hinner nog inte komma ut med det. Men de finns här så du vet. /André
Postat 24 november 201113 år Författare Jag har lim du kan låna Ken. Har en hel del att pyssla med i helgen så hinner nog inte komma ut med det. Men de finns här så du vet. /AndréLåter kanon!Kanske kan komma inom på söndag, kan ta med mig fläkten då!!
Postat 24 november 201113 år Låter kanon!Kanske kan komma inom på söndag, kan ta med mig fläkten då!!Okej! Ja ta med den så löser vi det i samma veva./André
Postat 24 november 201113 år Slå mig en signal när du är i krokarna ifall de tär intressant och du inte kan lösa det på annat håll.070-4714799Mvh/ Jimmy.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.