Luddox Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Har sedan lång tid två putsarräkor som lever i perfekt harmoni med min Picassotryckare. Någon som vet om det går lika bra med eldräkor, eller om Picasson ser dem mer som mat än putsarna? (gissa kan jag göra själv, men det vore kul att höra om någon har erfarenhet av detta..) Citera
greger Postat 25 november 2011 Postat 25 november 2011 Det har väldigt mycket med storleken på din tryckare att göra, mindre ex av tryckare brukar gå bra - men med tilltagande storlek tenderar hungerkänslorna att övervinna vänskapsbanden Du löper en betydligt större risk med nyintroducerade räkor, oavsett art Citera
Luddox Postat 25 november 2011 Författare Postat 25 november 2011 Tack för svar Leffe, ungefär som jag resonerat. Picasson är runt decimetern idag, och hittills väldigt fredlig Men jag byter nog bort den snart till förmån för en del djur som inte är förenliga med tryckaren, med dess vanligen sämre humör allt eftersom.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.