turboadde Postat 16 december 2011 Dela Postat 16 december 2011 Är det någon som kan hjälpa mig att könsbestämma min svartprickiga sjöhäst? Jag tror det är en hona men är inte säker då den ser ut att vara mitt imellan hane och hona .Den vit gula tror jag är hane i alla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
remne Postat 16 december 2011 Dela Postat 16 december 2011 Är en hona, den har ju ingen "pung" vad jag kan se.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 16 december 2011 Dela Postat 16 december 2011 Stämmer den prickiga är en hona, Otroligt fina hästar du har fått tag på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Basset Postat 16 december 2011 Dela Postat 16 december 2011 Håller med föregående. Riktigt fina hästar! Vilken sort är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 16 december 2011 Dela Postat 16 december 2011 Fina Hästar.Ser ut att vara en hona. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 17 december 2011 Författare Dela Postat 17 december 2011 Tackar då är det nog en hona . Det jag vart lite osäker på var att många honor har magen som går nästan lite uppåt precis innan svansen och dennas går lite snett neråt.Ja jag tycker dom var väldigt fina och honan går mer och mer mot det svarta hållet . Det är H.reidi. Dom är väldigt aktiva med och är ute och simmar typ hela tiden då ljuset e tänt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.