jezzka Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 har ett 180liters kar som börjar bli ordning på. tänkte lägga ut lite bilder på det han satte i halsen, men fick ut fisken sen
Tedd Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Haha, redan när jag skymtade din Drakfisk så tänkte jag att här är många djur som kommer försvinna med tiden, skrattade till när jag såg fotot på drakfisken i förstorat format och såg att den hade tagit en stackars frökenfisk! Räkna med att räkor, clownfiskar, gobys och allt annat smått kommer försvinna med veckorna som går.Det är som att försöka få en katt bli vän med möss.
Laggeman Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Nja, katter kan visst bli vän med många mindre djur, likaså hundar med katter, men drakfisken är nog svår att vänja av tyvärr. Men jag ser att frökenfiskarna äntligen kommit till vettig nytta!
Tedd Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Nja, katter kan visst bli vän med många mindre djur, likaså hundar med katter, men drakfisken är nog svår att vänja av tyvärr. Men jag ser att frökenfiskarna äntligen kommit till vettig nytta! Tämja en katt med möss är nog väldigt svårt Om det ens är möjligt.
jezzka Postat 25 december 2011 Författare Postat 25 december 2011 haha har gjort mig av med draken, Han tog en azul damsell av 7 stycken Nu får dom andra vara i fred Mvh Timmy
Rekommenderade inlägg