Lunka Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Har ett percula 90 med orginalskummare , men den låter något så förbaskat, ocenrunner 2500 heter pumpen. Går det att byta till ngt tystare pump eller måste jag byta hela skummare ? Kollat på BM men e ju rätt trångt i skummarfacketSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Skummaren jag hade i mitt gamla P90 hade en AquaBee-pump i botten.Annars fungerar även skummare av påhängsmodell, typ tex Deltec MCE600. Citera
Lunka Postat 9 januari 2012 Författare Postat 9 januari 2012 Påhängskummare?är det en sådan som sitter utanför? Eller är jag ute och cyklar? Hur upplevde du aquabee pumpen? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Det var min första skummare och hade inte mycket att gå efter som referens då, men jag kan ändå uppleva den som hyfsat tyst. Idag vet jag att det finns bättre modeller, men om de kan passa till din skummare vet jag inte. Min skruvades på själva pumpen.Påhängsskummare är mycket riktigt en modell man hänger på karet, antingen utvändigt så den tar vatten från första facket och släpper tillbaks det i returfacket. Citera
Lunka Postat 9 januari 2012 Författare Postat 9 januari 2012 Ok. Värt att kolla upp. Lite harig när det gäller att leda ut vatten ur karet baraSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.