kafkaz Postat 2 mars 2005 Dela Postat 2 mars 2005 Är det någon som har skaffat sig erfarenhet av denna./Thomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 16 mars 2005 Dela Postat 16 mars 2005 Den är tydligen endast till för mätning. Ej för att styra tex. en kalkreaktor med hjälp av magnetventil... Det ska finnas en annan tråd om denna också...https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=6115 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 16 mars 2005 Dela Postat 16 mars 2005 Tror ni den finns i tyskland? Jag skall iallafall köpa en.tänk om det fanns en för kh också..det skulle vara kanon. Det fanns tydligen men jag fattade inte riktigt vad dom menade det sista om att andvända för salt? Hjälp nån som vet.....The saltwater hobbyist will use the PINPOINT Conductivity Monitor™ to assess the purity of deionized and reverse osmosis water. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag har för mig att jag såg den på www.aquaristic.net för en månad sen i alla fall... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.