Bjoorn Postat 28 januari 2012 Postat 28 januari 2012 hehe det kommer väl någon dag...Idag är en bra dag tex! Citera
Wiking Postat 28 januari 2012 Postat 28 januari 2012 Om jag förstår rätt så är ditt akvarium nystartat sedan någon vecka och då skall du inte bry dig om att läsa av nitrat värdet. Ditt nitrit och ph värde är kalasbra enligt dina bilder. Citera
sophie Postat 28 januari 2012 Författare Postat 28 januari 2012 Om jag förstår rätt så är ditt akvarium nystartat sedan någon vecka och då skall du inte bry dig om att läsa av nitrat värdet. Ditt nitrit och ph värde är kalasbra enligt dina bilder.okej TACK! det låter ju jätte bra Citera
sophie Postat 28 januari 2012 Författare Postat 28 januari 2012 Idag är en bra dag tex! hehe men det är inte snyggt ännuuuu ! Citera
StoffeSwe Postat 28 januari 2012 Postat 28 januari 2012 Beauty is in the eye of the beholder, det är många som gillar att se starten av kar, jag är en av dem.Sen är det roligt att ha bilder samlat där man kan se utvecklingen, från nystartat till episkt minirev, eller vart man nu hamnar när man är nöjd Citera
sophie Postat 28 januari 2012 Författare Postat 28 januari 2012 Beauty is in the eye of the beholder, det är många som gillar att se starten av kar, jag är en av dem.Sen är det roligt att ha bilder samlat där man kan se utvecklingen, från nystartat till episkt minirev, eller vart man nu hamnar när man är nöjd jajaaa, ska väl försöka få fram några foton då! men en sak fattar jag inte, den större räkan tror verkligen att akvariet är dens eget!! den andra mindre räkan håller sig bara på pumpen.... stackarn vågar ju knappt gå ner och äta. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.