Sardellen Postat 27 januari 2012 Postat 27 januari 2012 Jag söker någon som ev kan hjälpa mig med att limma om ett kar.Finns det någon som har kunskapen och åker ut och limmar om ett kar i Skåne, dvs skär upp, ett befintligt kar och sätter om det? Citera
Laggeman Postat 27 januari 2012 Postat 27 januari 2012 Ring till Micke på Håkanstorps Zoo och hör med honom ifall han kan hjälpa dig. Citera
Piggelin Postat 27 januari 2012 Postat 27 januari 2012 (ändrat) Eller hör med Denny här på forumet han har Saltkällaren i Trelleborg.Jätte duktiga och trevliga med många bra lösningar på det mesta! Ändrat 27 januari 2012 av Piggelin Citera
Sardellen Postat 27 januari 2012 Författare Postat 27 januari 2012 Tack för era tips. Blir det aktuellt så får jag höra med någon av dessa om de åker ut till kunder. Citera
Piggelin Postat 27 januari 2012 Postat 27 januari 2012 Tack för era tips. Blir det aktuellt så får jag höra med någon av dessa om de åker ut till kunder.Dom brukar åka ut till kunder samt att de har bra pris på glas med! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.