Conjor Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Helgrymt så snygt.Håller med om det där med Ljudet från pumpar kan få en att gå i spinn.Jag har testat så många pumpar och det är inte många som platsar i den tysta avdelingen tyvärr.Skall sätta upp samma bakgrund fast i köket he he.
Coralkiller Postat 2 januari 2013 Författare Postat 2 januari 2013 Tack kul o höra jo pumparna blir riktigt påtagliga när det är några stycken som kör samtidigt, men som sagt, nu är det tyst o skönt jasså blir det Karibien stil i köket allså läckert!
Conjor Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Jep karibien i köket bor i en 1 rum o kök så det finns inte plats för en så stor burk som du har så bakgrunde får bli i köket he heMin burk är på 110 liter och står i hallen enda platsen tyvärr
Coralkiller Postat 3 januari 2013 Författare Postat 3 januari 2013 Det behöver inte vara stort för att vara fint! Bland dom finaste kar jag sett har legat på 300liter . O som du säger så har man ju inte all plats i världen när man bor i en etta, jag börja med 80 liter
Coralkiller Postat 19 januari 2013 Författare Postat 19 januari 2013 Sådärja ! Då har man skrapat hela karet med rakblad! Skaplig skillnad!
Coralkiller Postat 30 januari 2013 Författare Postat 30 januari 2013 Jaha är det inte det ena så ärde det andra! Nu är redslime på framfart!
Rekommenderade inlägg