hansson_1985 Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Snyggt ljus i karet. Men det ser ut som att det är mer jobb med plug and play en att löda själv i ditt fall. Mvh johan Citera
snickarn Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 snyggt fredrik ! kan du inte lägga till två vita dioder istället för att byta ut Citera
Fredrik.g Postat 3 mars 2012 Författare Postat 3 mars 2012 Snyggt ljus i karet. Men det ser ut som att det är mer jobb med plug and play en att löda själv i ditt fall. Mvh johanJa det blev nog lite mer jobb nu när jag blev tvungen att skarva. Men utöver det tog det kanske 30 min att komma och koppla ihop allt. Citera
Fredrik.g Postat 3 mars 2012 Författare Postat 3 mars 2012 snyggt fredrik ! kan du inte lägga till två vita dioder istället för att byta utJodå det ska mig inte vara några problem att lägga till någon vit,måste ändå göra om reflektorn så jag kan lägga till fler hål. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.