moOs3 Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Är i desperat behov av lite hjälp! Fick en mussla av flickvännen i födelsedagspresent i måndags. Allting har varit frid och fröjd, den har varit öppen och fin. Men nu i morse när jag vaknade hängde musslan i en skör tråd, det ser ut som den har släppt i från sin fot. Någon som har någon aning om vad som kan ha hänt, eller något bra tips på vad jag ska göra? Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Bara muskeln som släppt, den bygger en ny, så du kan va lugn! Sätt den på ett ställe du vill ha den så fäster den inom en dag.. Citera
moOs3 Postat 9 februari 2012 Författare Postat 9 februari 2012 Okej. Ingen större panik då alltså. Tusen tack för svaret. Mvh Björn Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Citera
Bygert Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Hur hittar man flickvänner som ger en musslor? Citera
Piraterna Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Bygert, du letar på sjöfartsmuseet, gbg. Citera
moOs3 Postat 9 februari 2012 Författare Postat 9 februari 2012 Ja du bygert. De är sällsynta men de finns därute :-) Någon som har någon bra idé om hur man ska lägga musslan så den får en chans att få fäste igen? Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Ställ musslan upp så foten är neråt så fäster den igen. Den behöver inte fästa om den inte vill men mindre expemplar brukar göra det./André Citera
moOs3 Postat 9 februari 2012 Författare Postat 9 februari 2012 Ska testa nu när jag kommer hem. Tack för svaret AndySent from my HTC Desire S using Tapatalk Citera
Bygert Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Ingen har hittills antastat mig på Sjöfartsmuseet med förslag om musslor eller annat men jag får väl testa igen. Kan ju vara bra att veta vad det finns i sortimentet i a f Citera
moOs3 Postat 12 februari 2012 Författare Postat 12 februari 2012 Nu har det gått ett par dagar och det ser ut som den har fått nytt fotfäste. Tack för er hjälp vänner.. Mvh Björn Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Citera
moOs3 Postat 13 februari 2012 Författare Postat 13 februari 2012 Jajemen. Fast adressen har ändrats till lund. Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Där ser man! Min ändras snart till dalby haha Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.