atropos Postat 18 april 2012 Författare Dela Postat 18 april 2012 Väldigt snyggt!Tackar Magnus ....!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 snyggt öppna ytor nu vill jag bara börja med mitt nya Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 Ja det är just de som jag var ute efter i detta karet . Men dom som känner mig väl vet att det inte blir så efter ett tag . kommer nog att köpa på mig en hel del koraller nu igen . finns ju alltid en liten bit synlig sten någonstans =)Ska bli kul och se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 18 april 2012 Författare Dela Postat 18 april 2012 snyggt öppna ytor nu vill jag bara börja med mitt nya Det är bara att dra igång eller du vill ha den där sparken där bak som vi diskuterade i telefon ? =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 18 april 2012 Författare Dela Postat 18 april 2012 Ska bli kul och se oj oj känns som att du utmanar mig =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 Vill du se det så, så visst. Först till 100 vinner Ser fram emot den där träffen jag hört talas om iaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 helt riktigt jag håller på att sätta i hop led belysningen nu jag skulle haft 26 tim Pär dygn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 18 april 2012 Författare Dela Postat 18 april 2012 Vill du se det så, så visst. Först till 100 vinner Ser fram emot den där träffen jag hört talas om iaf ja det får väl bli en träff sen när allt kommit i ordning . finns ju en del till att göra =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 Najs Micke.... nu blev man ännu mer sugen på o dra igång med mitt källarprojekt.................. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 har du fåt den nya sumpen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MaddeI Postat 18 april 2012 Dela Postat 18 april 2012 ja det får väl bli en träff sen när allt kommit i ordning . finns ju en del till att göra =) Ge oss ett datum! =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 19 april 2012 Författare Dela Postat 19 april 2012 har du fåt den nya sumpenJa den hämtade jag i söndags . det är den lilla som syns på fotot . Ska beställa en ny om ett tag som ska gå under halvar karet och typ var 300 hög du kanske vill limma en till ett bra pris ?? kan skicka måtten via pm så får vi se vad det hamnar på . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 19 april 2012 Författare Dela Postat 19 april 2012 Ge oss ett datum! =)Jasså så du är såååå sugen att komma till sjöbo ?? Jag vet ju inte riktigt när jag har allt färdigt , känns som om det är en bit kvar på vägen. tippar väl på att om ca 1 vecka så e hela karet brunt med alger och då e det inte så mycket att titta på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 19 april 2012 Författare Dela Postat 19 april 2012 Lekt lite med kameran ikväll så det blev några foton . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 19 april 2012 Författare Dela Postat 19 april 2012 Och ett till , ursäkta röran under bänken =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 19 april 2012 Dela Postat 19 april 2012 Ser riktigt bra ut det där Vad är det för pump du har i mitten av karet?? Tyckte den såg mycket intressant ut... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 19 april 2012 Författare Dela Postat 19 april 2012 Ser riktigt bra ut det där Vad är det för pump du har i mitten av karet?? Tyckte den såg mycket intressant ut...Har för mig att det är en Polario 15 ML vissa har problem med dom att dom låter för mycket , men jag tror jag har vant mig vid ljudet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 19 april 2012 Dela Postat 19 april 2012 Får ta och forska lite i den, kanske kan komma och lyssna på din nån dag? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 19 april 2012 Författare Dela Postat 19 april 2012 Får ta och forska lite i den, kanske kan komma och lyssna på din nån dag?Du är välkommen när du vill .. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 19 april 2012 Dela Postat 19 april 2012 Ser riktigt bra ut nu Micke! Nöjd med skummaren? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 20 april 2012 Dela Postat 20 april 2012 Du är välkommen när du vill ..Tack, tar dig på orden och planerar in ett besök, kommer vara ledig ganska mycket snart. Kan du pm ditt nr så jag kan höra av mig till dig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 22 april 2012 Författare Dela Postat 22 april 2012 Nu har kiselalgerna börjat komma ganska mycket på BTNen och sanden , man får en lite nybörjarflashback =)Annars tycker jag allting rullar på fint . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MaddeI Postat 24 april 2012 Dela Postat 24 april 2012 Tycks helt ha missat dina senaste bilder Micke! Jättefina! Riktigt fin mandarin, skulle oxå vilja ha en. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 28 april 2012 Dela Postat 28 april 2012 hoppas fraggen som blev hämtad här blev till belåtenhet eftersom du inte själv fick se den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 28 april 2012 Författare Dela Postat 28 april 2012 hoppas fraggen som blev hämtad här blev till belåtenhet eftersom du inte själv fick se den Tack Sebastian för den fina fraggen . Är helt klart nöjd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.