Gå till innehåll

Mickes 966 liters korallrev


atropos

Rekommenderade inlägg

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja det är just de som jag var ute efter i detta karet . Men dom som känner mig väl vet att det inte blir så efter ett tag . kommer nog att köpa på mig en hel del koraller nu igen . finns ju alltid en liten bit synlig sten någonstans =)

Ska bli kul och se :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har du fåt den nya sumpen

Ja den hämtade jag i söndags . det är den lilla som syns på fotot . Ska beställa en ny om ett tag som ska gå under halvar karet och typ var 300 hög du kanske vill limma en till ett bra pris ?? kan skicka måtten via pm så får vi se vad det hamnar på .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ge oss ett datum! =)

Jasså så du är såååå sugen att komma till sjöbo ?? Jag vet ju inte riktigt när jag har allt färdigt , känns som om det är en bit kvar på vägen. tippar väl på att om ca 1 vecka så e hela karet brunt med alger och då e det inte så mycket att titta på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser riktigt bra ut det där :) Vad är det för pump du har i mitten av karet?? Tyckte den såg mycket intressant ut...

Har för mig att det är en Polario 15 ML vissa har problem med dom att dom låter för mycket , men jag tror jag har vant mig vid ljudet

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...