ant78se Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Hej på er alla!!Har skaffat idag två armaturer med 3x25W T5 rör till mitt nya projekt.Nu undrar jag eftersom det är en jungel av olika tillverkare och tusentals olika rör ... Vilka skall man ha??Det är så att det finns en inbyggd switch i rampen som man kan ha 1,2 eller 3 rör på enligt önskemål och har funderat på att ha 2 st kallvita och 1 blå i varje armatur. De akvarierören jag har kollat på är svindyra så man skulle vilja slippa chansa och behöva beställa andra om det inte skulle vara ok.Skriv gärna vilka rör ni har och ev. länk där ni har köpt dom. Tacksam för all hjälp!!/Alvin Citera
freguz Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 de är på 24wom det är 6 rör hade jag valt typ3 blåa (reef blue)1 rosa (fiji purple)2 vita (reef white)om 3 rör2 blåa (reef blue)1 vitt (reef white)tillverkare fiji purple är KZ tror jag rör listahttp://www.tritonakvarium.se/group.asp?group=133 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.