apericles Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 Märket på den är Sander och modellnummret är 321.är det gammal eller? det är nästan 170 cm högDiametern på stora röret är 15cm och totalhöjden är 170cm stora mängder vatten effektivt.Luftmatning till två stora syrestenar i botten på skummaren.Vad vet ni om detta? Är det en bra skummare? Citera
JMAONE Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 Har du tittat på http://www.aqua-sander.de/produkte/aussen.en.htmlKanske missuppfattade saken... Ska du sälja skummaren? I så fall vad ska du ha för den? Citera
apericles Postat 16 mars 2005 Författare Postat 16 mars 2005 flr the record.. JAG SÄLJA INTE.. JAG FRGA BARA.. HUR MYCKET OCH OM NåGON TJNA DEN HÄR SKUMMARE.. just a clarifivation.Jag behöbar INFO.tack Citera
Manks Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 Borde inte den här tråden flyttas till lämplig tekniktråd i stället? Citera
hbmannen Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 den skummar bra men behöver en ganska kraftig luftpump.. =låter en hel del.. ja har en sån stående i garderoben.. å där lär den stå för evigt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.