hansson_1985 Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Hej!Nån som har ett bra förslag på ytavrining till mitt nano. 25x25x30... Funderar på en hylla bakom karet med 2x20mm ner och en 16 upp. Öppen för förslag. Jag ska bygga en sump till karet kanske jag ska tilläga. Mvh johan Citera
knabbuziak Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Behöver man sump till 18L? Om du kan tänka dig ytterfinter istället kan jag rekommendera min lösning! Jag blev mycket nöjd! Kolla länken nedan! Citera
hanst Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 För lite inspiration så kan du titta min projekttråd hur jag löste det. Sent from my iPad2 using Tapatalk Citera
hansson_1985 Postat 7 mars 2012 Författare Postat 7 mars 2012 För lite inspiration så kan du titta min projekttråd hur jag löste det. Sent from my iPad2 using Tapatalk Tack! Jag har letat efter just din tråd.. Det va den som gav mig insperation till att byggasump. Mvh johan Citera
hanst Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Vad roligt att även jag kan sprida lite inspiration om det är något du funderar på om min lösning så är det bara att hojta till så svarar jag så gott jag kan. Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.