wrang Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 hur skyddar man sig från sånna maskar??? följer de med stenen?Nja dessa maskar lever i levandesten man köper. Inte mycket att göra åt men man får hålla ett öga på dom. Dom är bra på sitt sätt men blir de för stora så får man se upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bliaze Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Torlejf? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Lite sent kanske.... Men vill bara uppmärksamma dig på att jag liksom flera av mina kamrater haft Palettkirurger som käkat koraller! Mina åt upp samtliga av mina kollonialanemoner + en del andra koraller inklusive stenkoraller!Så håll koll på den lille rackaren! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.