Majki01 Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Har ett problem hittar inte i någon bygghandel något som kan funka..Slangen som går från vattnet "ex" duschen... min adapter är sönder.. så jag har nu bara den tunna tunna slangen från osmosen sen inget.. jag behöver något jag kan "koppla" på denna tunna tunna slang och sen skruva in i duschen igen...men hittar inget? något tips? Citera
Laggeman Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 http://shop.biotedmarin.se/anslutning-for-kokskran-till-1-4-slang/927-0Skulle den inte passa i duschen så finns det adapters på tex Bauhaus. Citera
Majki01 Postat 20 mars 2012 Författare Postat 20 mars 2012 Ah kanon plockar den på lördag Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Maila Ted och hör ifall han kan hålla den som finns i lager tills på lördag så den inte försvinner. Alternativt, köp den och välj upphämtning i butik, har för mig att det valet finns. Citera
Majki01 Postat 20 mars 2012 Författare Postat 20 mars 2012 Jag gör det nu för säkerhets skull Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.