Postat 31 mars 201213 år Har köpt båda cyclop eeze :*wafer 100% pure -ska man dopa i vatten (hade hela natten ) men många flyter fortfarande och nästan 10% hamnar i sumpen !!!*freeze-dried --den är pulver vet ej hur ska man använda den,ska man blötlagt något annat ....!
Postat 31 mars 201213 år Jag har den frystorkade varianten, brukar ta en nypa i ett par dl akvarievatten, blanda runt med något lämpligt verktyg och sen hälla ner det i returfacket i sumpen bitvis.Det kan vara lämpligt att stänga av skummaren i en tio-femton minuter så att både fiskar och koraller får ta del av maten.
Postat 31 mars 201213 år Författare Jag har den frystorkade varianten, brukar ta en nypa i ett par dl akvarievatten, blanda runt med något lämpligt verktyg och sen hälla ner det i returfacket i sumpen bitvis.Det kan vara lämpligt att stänga av skummaren i en tio-femton minuter så att både fiskar och koraller får ta del av maten.Ok, jag provade igår som du säger men slängde allt i karet, är det fel ...Returfacket är sista dell som sitter returpumpen ....!Hur många gånger i veckan är bra att köra ?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.