Mazi Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 De flesta här laddar ju upp bilder så det står: ../upload./blablabla...Hur gör ni, för jag kan bara ladda upp bilder i "bifogade filer" rutan..MVH Max Citera
Cathulu Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Jag har också problem att ladda upp bilder.Har inte lyckats, men tror att Wrang håller på kolla på det./Jens Citera
wrang Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 De flesta här laddar ju upp bilder så det står: så hör skriv om ni saknar bilderna.1. Länk2. vilken sidaså under lättar det för mig då man "lägger" in dom igenSe även denna trådhttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=6259&page=2 Citera
Mazi Postat 30 mars 2005 Författare Postat 30 mars 2005 Så nu går det inte att ladda upp bilder mitt i inlägget ? Alltså nu i det nya forumet går det bara att ladda upp bilder så de hamnar i en vit ruta där det står "bifogade bilder" längst ner i inlägget ? Men iallafall hur gör man för att ladda upp mer än 5 bilder i samma inlägg ? Där är ju liksom bara 5 "bläddra"-knappar...MVH Max Citera
wrang Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Så nu går det inte att ladda upp bilder mitt i inlägget ? Alltså nu i det nya forumet går det bara att ladda upp bilder så de hamnar i en vit ruta där det står "bifogade bilder" längst ner i inlägget ? Men iallafall hur gör man för att ladda upp mer än 5 bilder i samma inlägg ? Där är ju liksom bara 5 "bläddra"-knappar...MVH Maxefter att du laggt in de 5st bilder du vill ha in tryck på LADDA UPP dessa läggs då i en cash på samma fönster som kommer upp. rutorna tömms och du kan ladda upp mer...Sedan då man är klar så klickar man på Stäng det här fönstret så är de bifogade som bild och synns i inlägget Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.