Majki01 Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 Jag kör också utan det. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MrDanne Postat 2 maj 2012 Författare Postat 2 maj 2012 hm, aja nu är det beställt och på väg iallafall !Längtar så att få i 9002:an !! Orginalskummaren låter så, speciellt när man har soffan 30 cm från karet! Citera
Majki01 Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 Hoppas du lyckas få den tyst, jag lyckades inte få den tystare än orginalen så jag gav upp Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MrDanne Postat 2 maj 2012 Författare Postat 2 maj 2012 Hoppas verkligen jag lyckas, annars kan det bli en hel del till salu sen! Citera
Majki01 Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 Det slutade med att jag pressade ner en hydor slim skim nano. blev va precis så den fick plats.. fick ha den i sump utrymmet så att magneterna som håller den satt där på glaset bakom elektronik delen. Citera
Emil_B Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 Jag kör helt utan mekaniska filter. I "sumpen" har jag tunze-skummaren och ett biopellets-filter./Emil Citera
MrDanne Postat 7 maj 2012 Författare Postat 7 maj 2012 Fått media basket från USA idag och har satt i Tunzeskummaren... kan inte direkt påstå att det blev tystare för fem öre! Grymt besviken.Funderar på att ge upp akvariumet... Citera
freguz Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Fått media basket från USA idag och har satt i Tunzeskummaren... kan inte direkt påstå att det blev tystare för fem öre! Grymt besviken.Funderar på att ge upp akvariumet...Om tunze är ny, jag tyckte det tog ett par veckor sen blev den mkt tystare... eller så vande jag mig men jag tror inte det Citera
MrDanne Postat 8 maj 2012 Författare Postat 8 maj 2012 hehe, surfade runt lite på nätet nu på vägen till jobbet och vad jag ska förstå ska 9002 vara tyst! Så jag måste verkligen gjort något fel... måste ge det en chans till när man lagt ut 8-9000 på grejerna !! Allt annat vore nog idiotiskt!! Läste i ett Amerikanskt forum där man ska sänka ner den ytterligare 1/2 inch, någon som har något erfarenhet av detta? Sen såg jag att man kan modda den lite för att bli tystare, ska testa det också. Citera
Majki01 Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Den är inte tyst? Varit hos några som använt sen samt jag själv, aldrig upplevt den tyst tyvärr Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MrDanne Postat 8 maj 2012 Författare Postat 8 maj 2012 Den är inte tyst? Varit hos några som använt sen samt jag själv, aldrig upplevt den tyst tyvärr Sent from my iPhone using TapatalkSen kan man ju fråga sig vad folk uppfattar som tyst då... allt är ju relativt Citera
Majki01 Postat 9 maj 2012 Postat 9 maj 2012 Sen kan man ju fråga sig vad folk uppfattar som tyst då... allt är ju relativt ;)Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.