Laggeman Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Hej Mattias, jag hoppas du får till det hela i nya lyan igen, det var kul o komma förbi och se sina gamla clowner som fortfarande verkar trivas, med tanke på äggläggningen. Nason har funnit sig med övriga i karet så den ska nog få det bra hos mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Hej Mattias, jag hoppas du får till det hela i nya lyan igen, det var kul o komma förbi och se sina gamla clowner som fortfarande verkar trivas, med tanke på äggläggningen. Nason har funnit sig med övriga i karet så den ska nog få det bra hos mig. Tror det kan bli riktigt bra, skyndar långsamt med att sätta upp allt Skönt att Nason mår bra, gillade verkligen den firren men utrymmet är ju begränsat....Återigen, hjärtligt tack för hjälpen idag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slin Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Nemas problemas! Förr eller senare är det någon av oss andra som behöver bärhjälp. Ska bli kul att se det sen när du fått igång allt igen /Nils Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.