nelson Postat 4 april 2005 Författare Postat 4 april 2005 Hejsan på er alla!Japp nu har jag äntligen fattat vad ni menar med SCWD har uppenbarligen missat en länk som Klubbsson la upp i ett inlägg.Ber om ursäkt för min pinsamhet och tackar för era råd trots att jag är så envis.Det blir nog en SCWD för de verkar väldigt vettiga och till ett rimligt pris.Mvh Nelson Citera
jojjen Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 håller med atrox,idén är ju att åstadkomma en vågrörelse , inte nån karusell!Kan du förklara vad du menar med att man får en karusell, är det oceanmotions pryl du syftar på då?Annars kan jag hålla med de andra, en SWCD är smidig och för lite över 300:- har du en hemma i Sverige om du beställer från ebay. Citera
greger Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 ja,jag syftade på ocean motions 8-vägs spridare med komplement av munstyckena som i sin tur sprider i fyra riktningar,fick bara lite nöjesfälts-känsla!Jag undrar bara hur en komplett sådan installation skulle se ut i ett akvarium!?Blir det inte lite så,att teknik-hysterin ibland överglänser intresset för innehållet i karet?S a s "perfekta lösningar på icke existerande problem" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.