joney Postat 30 juni 2012 Författare Postat 30 juni 2012 När det växt till sig lite Mycket fint, du har ingen helbild?
joney Postat 11 augusti 2012 Författare Postat 11 augusti 2012 Bjussar på lite mer bilder nu i sommarvärmen, en del bra och en del kassa.huvudsaken är att det växer och att djuren mår bra iaf
Wigge Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 har din sjöstjärna lika kul som min? klättrar upp högt upp på glaset, sen trillar ner och sen upp igen och så håller det på
Wigge Postat 26 augusti 2012 Postat 26 augusti 2012 om clownerna inte "hittar" anemonen så ta en spruta som du punkt matar med och spruta maten i anemonen så att de tar maten från den=) tog inte lång tid innan min hona flyttade in=)
joney Postat 26 augusti 2012 Författare Postat 26 augusti 2012 har din sjöstjärna lika kul som min? klättrar upp högt upp på glaset, sen trillar ner och sen upp igen och så håller det på haha ja, den har en viss förmåga att alltid hänga i en arm också
joney Postat 26 augusti 2012 Författare Postat 26 augusti 2012 om clownerna inte "hittar" anemonen så ta en spruta som du punkt matar med och spruta maten i anemonen så att de tar maten från den=) tog inte lång tid innan min hona flyttade in=)så till sist efter ca 1,5 månad så har dom flyttat in, aldrig varit med om att det tagit så lång tid förut
joney Postat 27 augusti 2012 Författare Postat 27 augusti 2012 Nån med lite härliga knappar till salu?
Rekommenderade inlägg