Spectra Postat 13 maj 2012 Postat 13 maj 2012 Hej SG habitater. Jag köpte denna igår och tänkte jag skulle filma lite när den vaknade upp.. Det brukar ju ta ett tag så man har ju inte ritkigt tid o följa hela uppvaknandet oftast efter man har koppat in dem och placerat dem på sin nya sten.Så här är 49minuter på 2minuter. tyvärr så fick jag inte med dem sissta 10minuterna då batterier dog på kameran.En ganska rolig grejj som man ser om man tittar noga är att dem små spröten sticker ut först bara ngn mmilimeter och öppnar sig sedan drar dem sig tillbaka och sedan efter ngn slags check så sticker dem ut fullt Enjoy!PS: kanske ngn som vet vad den heter. Kameran blåade upp allting så den är igentligen lite mera röd/brun.(note till mig själv, måste komma ihåg att skriva ner vad dem heter när jag e o handlar) Citera
Heske Postat 13 maj 2012 Postat 13 maj 2012 Kul grej Hur gör du timelapsen? Kan du ställa in på kameran eller redigerar du i något program i efterhand? Citera
Reconranger Postat 13 maj 2012 Postat 13 maj 2012 Kul grej Hur gör du timelapsen? Kan du ställa in på kameran eller redigerar du i något program i efterhand?På widowslive moviemaker, är det änkelt att öka hastigheten på filmer.. Citera
Heske Postat 13 maj 2012 Postat 13 maj 2012 ok, får kanske ta och undersöka det.... Har precis börjat krångla med film, har inte kunnat filma i godkänd kvalité tidigare, och detta va ju ett väldigt intressant sett och presentera något på Citera
Bygert Postat 13 maj 2012 Postat 13 maj 2012 Av en eller annan anledning så får jag en impuls att göra en video på hur mitt skägg växer när jag ser den där filmen. Undrar hur många som skulle vilja se det? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.