oliwer östberg Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Hej kan man blanda olika clownarter vissa säger ja vissa säger nej var är rett jag har två olika artermen dom bråkar inte men har kolat på en 3 art vad tycker ni om det . Mvh OliwerHa det bra Citera
knabbuziak Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Clowner brukar trivas bäst som par. Om du kan ha fler par i samma kar hänger mest på storleken på karet.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Hej..Mycket hänger på vilka arter samt storleken på karet.. Handlar om revir kan man delvis säga.. Givetvis är vissa arter värre än andra.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
oliwer östberg Postat 14 maj 2012 Författare Postat 14 maj 2012 Jag har ett kar på 180 l har 6 clowner orange och en [TABLE=width: 0]<tbody style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; padding-top: 0px; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; outline-width: 0px; outline-style: initial; outline-color: initial; font-size: 11px; vertical-align: baseline; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; ">[TR=bgcolor: transparent][TD=bgcolor: transparent, align: left][h=3]Amphiprion barberi[/h][/TD][TD=bgcolor: transparent, align: left]<form method="POST" style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; padding-top: 0px; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; outline-width: 0px; outline-style: initial; outline-color: initial; font-size: 11px; vertical-align: baseline; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; overflow-x: hidden; overflow-y: hidden; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; "><button name="lesezeichen" value="1" type="submit" style="background-color: transparent; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; "></button></form>[/TD][/TR]</tbody>[/TABLE]tror jag den heter ?? Citera
Lasse Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Hur stora är dina Clowner?. Ålder - ja jag vet Clowner som är över 10 gamla.MVH Lasse Citera
oliwer östberg Postat 17 maj 2012 Författare Postat 17 maj 2012 hej lassemina clowner är ca 3-4cm lång och bra ett halvår gammla men jag har fått 5 clowner av min kompis och do är snart 1 år mvh oliwer Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.