Gå till innehåll

Ang Rotifers


SmallTown

Rekommenderade inlägg

Vet inte exakt vad de kostar men personligen är jag mycket tveksam till om det finns någon direkt anledning att lägga pengar på något som lika gärna kan ersättas av petflaskor...

hehe jo jag vet detta , de var mer latmasken i mig (i gott sammarbete med prylgalningen) som gjorde att jag kollade på reaktor. Finns ju en del annat skojj och lägga pengarna på.

/Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det lätt psykotiska drag som verkar förekomma hos många av oss män och kan beskrivas som prylgalenhet har som bekant en förmåga att ställa till det...vet inte hur många gånger jag kommit hem med mirakelpryl "X" som ska lösa alla världens problem (och gärna några till) och som idag ligger och samlar damm i källaren eller till min sambos förtret längst ned i garderoben...tänk om man hade varit smart nog att spara alla pengarna istället...då kunde man suttit på en strand i Mikronesien och haft havet som akvarium istället för att sitta här i regnet...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...