oliwer östberg Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Hej i morgon ska jag kanske till korallfisken.och jag har funderat på turbosniglar bara för jag har mycket alger vad tycker ni om det fins det någon anan fisk eller snigel som äter mycket alger. Vet ni vad en turbosnigel kostar Med vänlig hälsning, oliwer Citera
Hermanbrute Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Salaris! finns alltid inne och är jättebra på att äta alger! Sjöborre är också duktiga algätare! Citera
Oxygar Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Hej i morgon ska jag kanske till korallfisken.och jag har funderat på turbosniglar bara för jag har mycket alger vad tycker ni om det fins det någon anan fisk eller snigel som äter mycket alger. Vet ni vad en turbosnigel kostar Med vänlig hälsning, oliwerdom kostar 32 tror ja. Jag ska dit imorgon med så vi kanske syns Citera
Oxygar Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Salaris! finns alltid inne och är jättebra på att äta alger! Sjöborre är också duktiga algätare!är någon av dem lämpliga till ett 80L mollyhotell? Citera
oliwer östberg Postat 6 juni 2012 Författare Postat 6 juni 2012 Hej ja hoppas vi syns ser du en kille i 12-13års olden och har en morsa bakom så kan du säga hej Citera
Oxygar Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Hej ja hoppas vi syns ser du en kille i 12-13års olden och har en morsa bakom så kan du säga hej hehehe. det ska jag göra om ja ser dig Citera
Hermanbrute Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Sjöborre ahr ju jag i mitt 30litare. Salaris aknske blir för stort iofs.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.