Heske Postat 12 juni 2012 Postat 12 juni 2012 (ändrat) Min långhornade kofisk hade fått några underliga "fläckar" på magen när vi kom hem från semestern i söndags, vet inte om det syns på bilden men på nära håll ser det ut som att den bitvis tappat färgen och nästan fått genomskinlig "hud"Någon som vet om det är nån slags sjukdom och isf vad man kan göra åt det?Eller är det bara stress eller liknande? Nån av kirurgerna har varit på honom lite, framförallt har jag sett dom bråka med honom när det är matdags. Ändrat 12 juni 2012 av Heske Missade bifoga bilden Citera
Mr_Ewing Postat 12 juni 2012 Postat 12 juni 2012 Ser ut som den kanske bränt sig på en korall eller liknande. Citera
Heske Postat 12 juni 2012 Författare Postat 12 juni 2012 Ser ut som den kanske bränt sig på en korall eller liknande.Ok, så kanske det kan va, han har en liten förkärlek för min anemon av nån anledning... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.