Wigge Postat 26 juni 2012 Dela Postat 26 juni 2012 Tänkte inhandla ett nytt fisk par till mitt kar imorgon. men har lite svårt att bestämma om jag ska köpa ett par Chrysiptera parasema(Damsell) eller ett par Pterapogon kaudemi(kardinalabborren).Så vilken av dessa tycker ni är trevligast?=)Ha en trevlig dag!/Wigge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 26 juni 2012 Författare Dela Postat 26 juni 2012 ps. har ett clownpar redan=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan.mag Postat 26 juni 2012 Dela Postat 26 juni 2012 Jag gillar Kardinalen bäst tydligen hyfsat lätta att få yngel på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 26 juni 2012 Författare Dela Postat 26 juni 2012 okej tack=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 26 juni 2012 Dela Postat 26 juni 2012 Kardinaler är riktigt häftiga, mycket märkligt utseende Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 26 juni 2012 Dela Postat 26 juni 2012 ja och framförallt mycket snällare mot blivande invånare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 1 juli 2012 Författare Dela Postat 1 juli 2012 fungerar damselen med clownerna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.