Wigge Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Jag vill byta ut original belysningen(t5 rören) på mitt juwel lido 120 liters. jag vill inte ha led utan någon annan armatur som helst inte kostar allt för mycket då min ekonomi inte är på topp=Phar ni någon att sälja eller har tips på vad jag kan köra på så skriv i tråden eller skicka ett PM=)/Wigge Citera
_Manne_ Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Om du har skral ekonomi så kanske bara bygga på med två rör? Förutsätter nu att det sitter orginal , dvs två rör.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wigge Postat 21 juli 2012 Författare Postat 21 juli 2012 ja det skulle ju fungera=) vart får man tag i sådana 1 rörs armaturer? Citera
_Manne_ Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 http://www.pwss.se/product.php?productid=3113&cat=0&page=1Med den här prylen så kan du tända två 24w t5 rör extra. Glöm inte att köpa reflektorer. Bara o bygga in allt under den befintliga huven.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wigge Postat 22 juli 2012 Författare Postat 22 juli 2012 man kan inte bygga in 2-3 starka led lampor i locket? kan kan ju borra upp håll i locket och sedan köra med leds med så kallad "musfälla" som man bara spänner upp där?=) typ 2 vita 24W led och en 24 blå led? Citera
Wigge Postat 22 juli 2012 Författare Postat 22 juli 2012 eller vad nu ledsen ligger på, menar typ led spotlights. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.