niki68 Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 (ändrat) Finns någon som använder den, jag har redan 4 st. tunze 6095 (två och två på sidor ) skulle gardera mig men mocean i mitten på baksida.Skulle välja ha mera rörelse i vattnet som på den filmen!*RÄCKER MED EN ELLER MÅSTE HA TVÅ STYCKEN FÖR ATT FUNGERA I KARET. Ändrat 22 juli 2012 av niki68 Citera
Laggeman Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Den vågrörelsen som finns på den ena videon är tack vara styrningen från Vortech-pumparna. Vill du få till samma gung i karet så är det väl Tunze wavebox du ska komplettera med. Citera
niki68 Postat 22 juli 2012 Författare Postat 22 juli 2012 (ändrat) Den vågrörelsen som finns på den ena videon är tack vara styrningen från Vortech-pumparna. Vill du få till samma gung i karet så är det väl Tunze wavebox du ska komplettera med.Ok, jag har hittat !Det är synd att min multicontrol 7095 kan inte fixa så finna vågor.http://www.deepoceanshop.dk/catalogsearch/result/?q=Tunze+wavebox+ Ändrat 22 juli 2012 av niki68 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.