jezzka Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Har två st svarta sjöhästar och undrar om det är nån som har en bra lösning på att säkra pumparna runt om så att dom inte dras med i sugen och skulle råka fasna där?Tacksam för ett snabbt svar Mvh Timmy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik.g Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Har två st svarta sjöhästar och undrar om det är nån som har en bra lösning på att säkra pumparna runt om så att dom inte dras med i sugen och skulle råka fasna där?Tacksam för ett snabbt svar Mvh Timmyförsök täcka insuget med en krans av filtervadd eller en svamp av något slag. Jag köpte en streamer en gång där något liknande följde med men kommer inge ihåg vad det var för någon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Vilka pumpar är det? Vortech har filtermatte lösning till sina..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jezzka Postat 31 juli 2012 Författare Dela Postat 31 juli 2012 Okej ska kolla upp det, Det är tunze streamer en på 1200L/H Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Antar att det är en rund liten boll till pump då.. Köp en bit blå filtermatta , skär till den så du kan dra den ett varv runt pumpen.. Mitt tips iaf.Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jezzka Postat 31 juli 2012 Författare Dela Postat 31 juli 2012 Det stämmer, rund som en boll Ska kolla upp det direkt, tack för snabbt svar Mvh timmy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Nylon strumpor kan också funka vilket är lite diskretare om man vill ha det. Vi hade ett tag filtermatta runt om vissa av våra streamers men tyckte det samla sig alldeles för mycket smuts på dom och sen när man skulle ta ut dom för att rengöra kom all smuts ut i vattnet igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Lite inspiration , En relativt tun matta runt insuget. Du får hitta på något liknande till din tunze.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jezzka Postat 1 augusti 2012 Författare Dela Postat 1 augusti 2012 eller så byter jag pump hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik.g Postat 4 september 2012 Dela Postat 4 september 2012 Hur går det med hästarna och pumpen?Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.